Dijital Pazarlama

Birlikte başarabiliriz. Gelin, markanız için neler yapabileceğimizi konuşalım.

Fiyat Teklifi Al

Dijital Pazarlama

Dijitalleşmenin giderek hız kazanmasıyla birlikte pazarlama faaliyetleri dijital pazarlama şeklinde yeni bir kategoriye ihtiyaç duyar hale geldi. Dijital dünyadaki reklamların planlanması ve oluşturulması, dijital dünyadaki pazarlama stratejisi, rakip ve sektör analizi, dijital pazarlamayı oluşturan temel unsurlar olarak karşımıza çıkmakta.

Reklam Yönetimi

Google, Facebook, Instagram ve diğerleri. Markanızın ürün ve hizmetlerini tanıtmak, satışlarınızı artırmak ve hedef kitlenize doğrudan ulaşmak için dijital reklam yönetiminizi gerçekleştiriyoruz. KPI odaklı pazarlama stratejisi,  A/B testleri, optimizasyon çalışmaları, SWOT analizi gibi birçok hizmeti dijital pazarlama stratejinizi kurgularken aynı anda sunuyoruz

Fiyat Teklifi Al

Dijital Medya Planlaması

Markanızın bulunduğu sektörü ve rakiplerinizi doğru analiz ederek; sezon bazlı, aylık ve haftalık bütçelendirmeler çıkarıyor, alternatif kurgular oluşturuyoruz. Dijital pazarlama stratejimize uygun hareket ederek sizin için en uygun reklam satın alma ve bütçe çalışmalarını gerçekleştiriyoruz.

Fiyat Teklifi Al

Dijital Medya Satın Alma

Sosyal medya mecralarının ve arama motorlarının dışında, markanızın yer alması gerektiğini düşündüğümüz web siteleri (İnternet blog’ları vb.) için medya satın alma faaliyetleri gerçekleştiriyoruz. 

Fiyat Teklifi Al

Referanslarımız

İşte size birlikte çalışmamız için birkaç neden

 

Bizi Sizi Arayalım

Aşağıdaki formu eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurun, birlikte neler başarabileceğimizi konuşmak için sizinle iletişime geçelim.






    Dijital Pazarlama

    Sık Sorulan Sorular

    Dijital pazarlamada reklam yönetimine neden ihtiyaç duyulur?

    Dijital dünya oldukça dinamiktir. Sayılar ve yönelimler devamlı değişim gösterebilir. Bu yüzden reklam planlamasının doğru şekilde yapılması ve analiz edilmesi, bütçenizi optimize şekilde kullanmanız için önem arz eder. Örneğin, stokta olmayan bir ürünün reklamını göstermek sizin için maliyetli olabilir. Böyle bir durumda anlık müdahale gereklidir. Reklam yönetimi size bu örnekte olduğundan çok daha fazlasını sunmaktadır.

    Dijital pazarlamada hedef kitle seçimi nasıl yapılmalıdır?

    Bu sorunun yanıtı markanıza ve bulunduğunuz sektöre bağlı olarak değişiklik göstermektedir. Ürün satmakla hizmet satmak aynı şey olmadığı gibi, fiyat/kalite ilişkisi de önemli bir unsurdur. Hedef kitleyi oluşturan yaş, cinsiyet, eğitim durumu veya medeni hali gibi birçok değişken bulunmaktadır. 

    Dijital pazarlama reklam vermeden gerçekleştirilemez mi?

    Gerçekleştirilebilir. Dijital pazarlama ne yazık ki sadece reklam yönetimi ile alakalı bir konu olarak ele alınmaktadır. Örneğin e-posta gönderimi, mobil uygulama üzerinden bildirim gönderimi, SMS gönderimi gibi örnekler dijital pazarlamanın unsurları içerisinde yer almaktadır. Bir internet sitesinde yer alan yorum veya görüş yazılarını bile dijital pazarlama faaliyetleri kapsamında değerlendirmek mümkündür.